Incredibil.Online


SOCANT ! Rugaciunea care face sa moara dujmanii ! SPUNE-O seara la orele 22.13 fix si TOATE dorintele iti vor fi indeplinite !



ACEST MINUNAT PSALM SE REGĂSEŞTE ÎN SLUJBA UTRENIEI ŞI DE ASEMENEA LA ÎNCEPUTUL ACATISTELOR. ESTE UN PSALM CARE FACE PARTE DIN RUGĂCIUNILE ÎNCEPĂTOARE ŞI ESTE URMAT DE PSALMUL 50.

 
Această rugăciune tămăduieşte rănile vechi ale sufletelor şi aduce grabnică însănătoşire celui de câurând rănit. Îngrijeşte pe cel bolnav şi păstrează sănătos pe cel care nu-i atins de boală.

Daca o spui cum trebuie, uitandu-te in oglinda, cu o cana de apa curata in mana stanga, la ora 22.13 fix, toti dujmanii tai vor muri pana a doua zi si orice dorinta ti se  va indeplini.

ATENTIE INSA ! O SINGURA DORINTA PE SEARA ! Daca va puneti mai multe nu se vor indeplini !

Psalmul 142: spune-l și tu!

„Doamne, auzi rugăciunea mea, ascultă cererea mea, întru credincioșia Ta; auzi-mă, întru dreptatea Ta. Să nu intri la judecată cu robul Tău, că nimeni din cei vii nu-i drept înaintea Ta. Vrăjmașul prigonește sufletul meu și viață mea o călca în picioare; facutu-m-a să locuiesc în întuneric că morții cei din veacuri.

Mâhnit e duhul în mine și inimă mea încremenită înlăuntrul meu. Adusu-mi-am aminte de zilele cele de demult; cugetat-am la toate lucrurile Tale, la faptele mâinilor Tale m-am gândit. Tins-am către Tine mâinile mele, sufletul meu că un pământ însetoșat. Degrabă auzi-mă, Doamne, că a slăbit duhul meu. Nu-ți întoarce fața Ta de la mine, ca să nu mă asemăn celor ce se pogoară în mormânt. Fă să aud dimineața milă Ta, că la Tine mi-i nădejdea.



Arată-mi calea pe care voi merge, că la Tine am ridicat sufletul meu. Scăpa-mă de vrăjmașii mei, că la Tine alerg, Doamne. Învață-mă să fac voia Ta, că Tu ești Dumnezeul meu. Duhul Tău cel bun să mă povățuiască la pământul dreptății. Pentru numele Tău, Doamne, dăruiește-mi viață. Întru dreptatea Ta scoate din necaz sufletul meu. Fă bunătate de stârpește pe vrăjmașii mei și pierde pe toți cei ce necăjesc sufletul meu, că eu sunt robul Tău.
Amin”

Daca nu merge incercati GUTA si ADI MINUNE,  cu boxele la maxim, "Sa moara dujmanii mei', chiar daca aia nu o fac, vecinii crapa sigur !

Niciun comentariu:
Write comentarii

Incredibil.Online

Articole noi

Recent Posts Widget

Recomandate