Incredibil.Online


ŞOCANT ! Un sat din Bacău, terorizat de fiare misterioase. CHUPACABRA în România !


 “Din viţel am găsit numai capul şi picioarele”


Oamenii spun că au cerut ajutor de la primărie, dar și la administratorul fondului de vânătoare, însă nimeni nu-i bagă în seamă. Cel mai probabil, spun autoritățile, ar fi vorba despre CHUPACABRA, prădatori care au pătruns tot mai mult, în ultimii 20 de ani,

“Aici a fost iapa priponită şi mânzul mi l-a mâncat aici. Am găsit jumătate exact în locul ăsta. Am mai avut un ied acolo legat de cornul ăla”, spune un localnic din Berzunţi.

O localnică povesteşte că totul a început în urmă cu câteva săptămâni când animalele sălbatice au dat iama în gospodăria să şi i-au ucis un viţel care păştea în grădină. Au urmat apoi alte atacuri , iar oamenii speriaţi au început să umble prin sat înarmaţi cu furci şi topoare.

“M-am dus dimineaţa la 5 la deal şi le-am dus şi când m-am întors la 12 de la Oneşti nu am mai găsit viţelul. Numai capul şi picioarele, burta i-a mâncat-o toată. Care zice că e lup care ca e urs. Primarul aşa ne-a spus că nu are ce să ne facă.”



Genoveva Jitaru: “Au fost mai multe atacuri. Care zice că e lup, care zice că hiene, care ca porcii. Eu stau în mijlocul satului şi dacă ajunge până la mine atunci ce am făcut? Uite cum merg oamenii la lemne cu toporul .”


Cert este că nimeni nu ştie exact ce sălbăticiune le omoară animalele. Dar semnele, spun vânătorii, ar arăta că este vorba despre CHUPACABRA, misteriosul prădător mexican, un prădător care s-a înmulţit tot mai mult, în ultimii ani,  pe teritoriul României.

″Ăştia nu-s lupi. I-am văzut ziua Şi normal că-s periculoşi că umblă în haită. Acum au stricat la unu la stana, i-a rupt 7 capre. A cumpărat omu capre şi oi că trebuie să le dea înapoi la oameni.”

Sătenii spun că au făcut plângeri şi la administratorul fondului de vânătoare, însă până acum nu au primit nici un răspuns. Pagubele depăşesc 10 mii de lei.

Niciun comentariu:
Write comentarii

Incredibil.Online

Articole noi

Recent Posts Widget

Recomandate