Pe 13 aprilie 2009, Arhiva Nationala de Administrare a SUA a pus la dispozitie aproape 250.000 de pagini de documente din timpul administratiei Reagan, inclusiv Jurnalul sau personal. In acesta, la data de 11 iunie 1985 presedintele scria: „Am luat masa de pranz cu 5 oameni de stiinta de top din domeniul aerospatial.
A fost fascinant. Spatiul este cu adevarat ultima forntiera si unele din evolutiile de acolo in astronomie sunt parca stiintifico-fantastice, cu exceptia cazului cand ele sunt reale. Am invatat ca capacitatea noastra de transfer este de asa natura incat am putea orbita 300 de persoane.”
Acest lucru este curios deoarece Space Shuttle (laboratorul spatial, n. t.) detine un maxim de 8 persoane si doar 5 pentru zborul spatial. Chiar complet incarcata ar fi imposibil sa plaseze si sa mentina 300 de astronauti pe orbita. Reagan a dezvaluit existenta unui program spatial inalt secretizat, care ar putea gazdui sute de astronauti pe orbita?
Se pare ca in conformitate cu „informatorii” militari si corporatisti, exista, alaturi de zecile de alte programe secrete ale Pentagonului, un program inalt clasificat, al Comandamentului Strategic. Acesta ar cuprinde o flota de nave de transport de talie mijlocie si nave de insotire cu tehnologie antigravitationala care-si desfasoara activitatea in spatiul cosmic.
SUA si-a organizat fortele sale militare intr-un comandament unit a zece comandamente combatante, condus de un general de patru stele sau amiral, care raporteaza direct Secretarului Apararii. Sase dintre fortele unificate cuprind zone geografice diferite de pe glob. In plus, exista patru comandamente functionale care sunt specializate pe activitati militare si sunt conduse de catre un singur comandant.
Intre 1985 si 2002, Comandamentul Spatial a fost responsabil de operatiunile spatiului cosmic din cadrul armatei SUA. In iunie 2002, Comandamentul Spatial a fuzionat cu Comandamentul Strategic, care este responsabil de activitati ca: rachete nucleare, sateliti, etc. Zvonurile ca SUA ar detine o flota de vehicule, extrem de clasificata, antigravitationale, au circulat ani de zile. La 23 martie 1993, la o conferinta de inginerie din Los Angeles, Dr. Ben Rich, fost specialist la CEO din Lockheed’s Skunkworks, a aratat un diapozitiv cu un disc negru condus in spatiu si a spus: „Avem acum tehnologia de a lua ET acasa”. Informatorii militari si corporatisti afirma ca au informatii de „prima mana” si cunosc faptul ca exista vehicule spatiale clasificate care utilizeaza antigravitatia, cum ar fi Aurora si TR – 3B. In cartea sa „Vanatoarea dupa Punctul Zero”, analistul Nick Cook scria despre Aurora: „… au existat speculatii incepand cu sfarsitul anilor ’80 cu privire la existenta unui inlocuitor pentru SR-71 Blackbird, un vehicul mitic care se deplasa de doua ori mai repede si la marginile spatiului „(pag. 14).
Un „insider” cum ar fi Edgar Fouche, care a lucrat in Departamentul Apararii, a spus ca inlocuirea lui SR-71 s-a facut cu Aurora, care cuprinde doua tipuri de aeronave utilizate pentru zborul hipersonic (cu viteza mai mare decat a sunetului, n. t.) in spatiu. El a spus: „Aurora cuprinde SR-75, capabil sa evolueze cu viteza mai mare 5 Mach si actioneaza ca o „nava – mama” pentru SR-74, care poate calatori cu viteze de 18 Mach (un Mach = viteza sunetului, aprox. 1200 Km/ora, n. t.) sau mai mult, in spatiu, si poate plasa sateliti.
Dovezi circumstantiale evidente releva existenta flotei spatiale de vehicule antigravitationale. La 6 august 2007, de exemplu, NASA a acordat „Echipa de Suport Uman al Zborurilor Spatiale” pentru asistarea vehiculelor NASA in spatiul extraatmosferic. Echipa de sprijin a fost parte din Comandamentul Spatial USAF, care este declarata public a fi comanda militara majora a fortelor spatiale pentru Comandamentul Strategic. Cu toate acestea nici Comandamentul Spatial al USAF, nici Comandamentul Strategic, nu este cunoscut public de a avea vreun vehicul spatial pentru a asista tehnic statia spatiala internationala sau Space Shuttle de vreun pericol orbital. In mod normal, ambele vehicule NASA ar avea nevoie de corectii graduale orbitale care ar lua prea mult timp si sa fie insuficiente pentru a face fata unuei amenintari imediate.
Potrivit lui Ted Twietmeyer, exista dovezi circumstantiale pentru existenta unor vehicule antigravitationale cu sisteme de arme, avansate, pe baza de flux de particule, care ar putea elimina resturile orbitale din calea vehiculelor NASA. Clark McClelland a lucrat ca operator de nave spatiale pentru Space Shuttle intre anii 1989 – 1992. Cu o ocazie, el sustine ca a asistat la aparitia unui astronaut de 2 – 3 m inaltime dintr-un vehicul cu aripi delta antigravitational in apropiere.
In final, pe baza dovezilor disponibile dintr-o gama larga de surse, presedintele Reagan, in jurnalul sau, recunoaste sincer existenta unui program spatial clasificat, care poate transporta si gazdui sute de astronauti. Jurnalul sau evidentiaza faptul ca a primit mai multe sesiuni de informare cu privire la acest subiect. Indicii importante pot rezulta din registrele lansate ale lui Reagan despre Flota Comandamentului Strategic.
Mai mult, publicul poate afla curand despre tehnologiile avansate antigravitationale care au fost dezvoltate in secret si utilizate timp de decenii pentru ca astronautii militari sa zboare adanc in spatiu. Daca SOLAR WARDEN sau alte programe militare similare exista, este de inteles de ce presedintele Obama si-a amanat numirea unui nou administrator al NASA.
Declinul constant al NASA de la zilele sale de glorie ale programelor Apollo, nu are nimic de-a face cu competenta si expertiza personalului NASA. Realitatea politica este ca programele militare clasificate sunt extrem de compartimentate, tocmai pentru a preveni introducerea acestor tehnologii antigravitationale in sectorul public, pentru aplicatii comerciale.
Programul „Constellation” bazat pe tehnologia invechita a rachetelor din anii ’40, este un program de acoperire si nu merita finantat. In schimb proiectele militare si corporatiste care implica tehnologiile antigravitatie avansate, precum si mijloacele prin care acestea au fost achizitionate trebuie sa fie expuse poporului american si lumii intregi. Se pare totusi ca, in noul sau mandat exista un foarte mare procent de desecretizare a acestor subiecte si implementarea noilor tehnologii in viata civila.
Obama, recent a facut o numire importanta a unui fost general de 4 stele pe langa corporatia Lockheed Martin care sa se ocupe cu implementarea tehnologiei antigravitationale la mijloace de transport civile. Doamne Ajuta ! Asta ar insemna prabusirea erei combustibililor fosili si un salt civilizational enorm. Asteptam tot de la el dezvaluirea cu privire la existenta extraterestrilor, si a bazelor de pe Marte comune, si apoi omenirea are sanse reale sa iasa din criza prelungita de toate formele, sa deblocam fonduri enorme pentru eradicarea saraciei si neajunsurilor in lume si sa ajungem din urma civilizatiile avansate ale galaxiei.
Niciun comentariu:
Write comentarii